Tko pita, ne skita

Baza bitnih odgovora koji će pomoći pri kupovini

Česta pitanja privatnih korisnika

Svakodnevno se susrećemo sa stotinama pitanja privatnih korisnika te smo razvrstali njih nekoliko desetaka
najbitnijih kako bi bili upućeni i imali sve informacije koje su Vam potrebne prije prve narudžbe.
Ako ste poslovni korisnik, listu pitanja za poslovne korisnike možete pročitati ovdje.

Osnove kupovine

Što je e.Bay.hr?
e.Bay.hr je online aplikacija povezana s eBay serverima koja Vam prikazuje proizvode sukladno Vašim pretragama u kunama s uračunatim troškovima dostave u Hrvatsku.
Koji je postupak kupovine?
Putem tražilice unutar aplikacije za naručivanje možete pretraživati željene proizvode. Nakon što se prikažu rezultati pretrage, kliknite na željeni proizvod kako bi otvorili detalje i saznali sve informacije o njemu. Ako Vam cijena proizvoda odgovara, stavite ga u košaricu. Možete odabrati više od jednog komada pojedinog proizvoda.
Pažnja: neki od proizvoda imaju “varijacije” (boje, veličine, i sl.), i potrebno je prije stavljanja u košaricu odabrati željenu varijaciju.
Otvorite svoju košaricu i provjerite sadržaj te ukupnu cijenu u košarici. Ako Vam cijena odgovara, nakon klika na gumb “Kupi” sustav će Vas zatražiti Vaš OIB broj (samo prvi put), nakon toga, biti ćete obvezni “digitalno” potpisati Ugovor o kupnji i usluzi u kojem će biti definirani određeni detalji u poslovanju s nama. Svakako ga prije potvrde pročitajte!
Napravili ste prvu narudžbu?
Svaka narudžba mora proći proces odobrenja. To znači da naši administratori moraju prvo Vašu narudžbu pregledati i provjeriti da li zadovoljava sve uvjete kupnje. Rok za pregled poslane narudžbe je 24 radna sata.
Druga adresa za dostavu?
Nakon što stavite željene artikle u košarici, imat ćete mogućnost unutar košarice izmijeniti adresu za dostavu. Nova adresa za dostavu će se primijeniti samo na toj narudžbi, ne na razini cijeloj korisničkog računa.
Zašto naručivati putem nas?
e.Bay.hr je najmoderniji sustav kupovine iz Hrvatske namijenjen svim fizičkim i pravnim osobama. Kupovina je 100% sigurna uz plaćanje u kunama. e.Bay.hr je online aplikacija direktno povezana s eBay serverima u svijetu koja u realnom vremenu prikazuje željene proizvode na Vašem zaslonu s cijenom u kunama i uračunatim troškovima dostave.
Što je dobro znati prije prve narudžbe?
Važno je shvatiti da mi nismo trgovina, trgovac niti prodajemo proizvode koje naručujete. Proizvode naručujete direktno s eBay-a od prodavača uz korištenje našeg sustava koji Vam olakšava kupovinu i plaćanje. Mi smo posrednici te naplaćujemo uslugu posredovanja u kupovini sukladno važećem cjeniku koji možete pronaći na našim web stranicama. Cijena posredovanja (osiguranja) će biti uračunata u ukupnu cijenu narudžbe u košarici.
Nakon provođenja narudžbe, molimo Vas da pratite dostavu svojih proizvoda. Proizvod Vam mora biti dostavljen najkasnije do datuma dostave iskazanom u Vašoj narudžbi, nakon tog roka imat ćete mogućnost u detaljima svoje narudžbe otvoriti prijavu za robu koja Vam nije stigla. Napominjemo da tu opciju možete koristiti narednih 30 dana od maksimalnih dana dostave. Nakon toga, smatrat ćemo da Vam je roba isporučena.

Plaćanje po narudžbi

Koji su načini plaćanja?
Nakon što Vam odobrimo narudžbu, na e-mail će Vam stići podaci za plaćanje. Uplatu možete izvršiti kartičnim putem, ili u kunama na neke od ostalih načina plaćanja: Uplatom gotovine u pošti, banci, poslovnici Fina-e, na kiosku Tiska i iNovina, Konzumu, benzinskim crpkama Crodux i Petrol te putem internet i mobilnog bankarstva. Više o načinima plaćanja možete saznati ovdje.
Mogu li platiti pouzećem?
Ne. Plaćanje pouzećem nije opcija plaćanja.
Mogu li platiti kreditnom karticom?
Da, dostupno je plaćanje i kreditnim karticama.
  • Do 24 rate bez kamata
    Plaćanje do 24 rate moguće je Visa Avenue Mall i MasterCard karticama Zagrebačke banke. ( Obročno plaćanje karticama ZABA-e moguće je za narudžbe veće od 500,00 kuna. )
  • Do 12 rata bez kamata
    Plaćanje do 12 rata moguće je American Express, Diners te Visa Inspire i Maestro karticama Privredne banke Zagreb.
  • Jednokratno
    Za sve ostale kartice, dostupno je samo jednokratno plaćanje
Kada se narudžba plaća?
Nakon što Vam odobrimo narudžbu, na e-mail će Vam stići podaci za plaćanje. Uplatu možete izvršiti u kunama na naš poslovni račun na sljedeće načine: Uplatom gotovine u pošti, banci, poslovnici Fina-e, na kiosku Tiska i iNovina, Konzumu, benzinskim crpkama Crodux i Petrol te putem internet i mobilnog bankarstva. Također, dostupno je i kartično plaćanje do 24 rate bez kamata i naknada.
Koji je rok za plaćanje?
Odobrenu narudžbu je potrebno uplatiti u roku 3 radna dana (dan odobrenja narudžbe se ne računa kao prvi radni dan).

Pretraživanje artikala

Kako pronaći željeni proizvod?
Tražilica za pretraživanje proizvoda funkcionira na bilo kojem jeziku pa tako i na hrvatskom. Potrebno je gramatički ispravno na jeziku na kojem se pretražuje upisati riječi koje su usko povezane s proizvodom kojeg tražite. Npr, “zaštita za Samsung S6”, “muški sat nautica”, “crvene večernje haljine”, “naljepnice za zid spužva bob”, “retrovizori za Golf V”.
Zatim odaberite verziju eBaya na kojoj želite pretražiti proizvode “eBay cijeli svijet”, “Američki eBay”, “Kanadski eBay”, itd… Zatim kliknete na gumb “Pretraži”.
Ako niste zadovoljni s dobivenim rezultatima, molimo Vas da pretražite isti pojam na nekoj drugoj verziji eBaya unutar tražilice ili pojam za pretraživanje napišite drugačije. Ako i dalje nećete dobiti zadovoljavajuće rezultate predlažemo da pojam za pretraživanje napišete na engleskom jeziku. Ako niti to neće dati zadovoljavajuće rezultate, može značiti da željeni artikl je rijedak i niti jedan takav artikl na eBay-u ne zadovoljava uvjete za naručivanje iz Hrvatske.
Pretraživanje putem “Item ID-a”?
Pretraživanje proizvoda možete vršiti i putem šifre proizvoda s eBaya “Item ID-a”. Šifru proizvoda upišite u tražilicu i kliknite gumb "Pretraži"
U detaljima proizvoda piše
Na eBayu se mogu kupiti rabljeni ili novi proizvodi. Stanje proizvoda je razvrstano u nekoliko kategorija:
New - novo zapakirano
New other (see details) - novo, nekorišteno, vjerojatno bez originalne ambalaže. U većini slučajeva prodavači u opisu proizvoda napišu da li je riječ o ambalaži ili nešto drugo.
New with defects - novo, nekorišteno, s tvorničkom pogreškom. U većini slučajeva prodavači u opisu proizvoda napišu da li je riječ o ambalaži ili nešto drugo.
Manufacturer refurbished - malo rabljeni proizvodi bez znakova korištenja, servisirani u ovlaštenom servisu i ponovno stavljeni u prodaju.
Seller refurbished - malo rabljeni proizvodi bez znakova korištenja, servisirani u servisu prodavača i ponovno stavljeni u prodaju.
Used - korišteni proizvodi. Stanje proizvoda možete vidjeti na slikama koje objavi prodavač.
Very Good - korišteni proizvodi u vrlo dobrom stanju. Stanje proizvoda možete vidjeti na slikama koje objavi prodavač.
Good - korišteni proizvodi u dobrom stanju. Stanje proizvoda možete vidjeti na slikama koje objavi prodavač.
Acceptable - korišteni proizvodi s znakovima korištenja. Stanje proizvoda možete vidjeti na slikama koje objavi prodavač.
For parts or not working - neispravni proizvodi. Prodaja za djelove.
Kako koristiti “filter” proizvoda?
Nakon što ste dobili rezultate za željeni proizvod, možete ih dodatno filtrirati putem filtera kako bi dobili najbolje rezultate. Filter ima mogućnosti: Odabira cijene od-do, Stanje proizvoda, Lokacija proizvoda i Redoslijed proizvoda.
To znači ako pretražujete zaštitu masku za iPhone, možete putem filtera označiti sljedeću kombinaciju:
Stanje - Novo
Lokacija - Engleska
i kliknite na gumb “Ažuriraj”.
Aplikacija će tada prikazati samo nove i nekorištene proizvode s lokacijom u Engleskoj.

Također, filter možete koristiti za određivanje minimalne i maksimalne cijene proizvoda kao i razvrstavanje od najjeftinijeg ili najskupljeg proizvoda.

Dostava proizvoda

Proizvod nije isporučen do krajnjeg datuma dostave?
Tražilica za pretraživanje proizvoda funkcionira na bilo kojem jeziku pa tako i na hrvatskom. Potrebno je gramatički ispravno na jeziku na kojem se pretražuje upisati riječi koje su usko povezane s proizvodom kojeg tražite. Npr, “zaštita za Samsung S6”, “muški sat nautica”, “crvene večernje haljine”, “naljepnice za zid spužva bob”, “retrovizori za Golf V”.
Zatim odaberite verziju eBaya na kojoj želite pretražiti proizvode “eBay cijeli svijet”, “Američki eBay”, “Kanadski eBay”, itd… Zatim kliknete na gumb “Pretraži”.
Ako niste zadovoljni s dobivenim rezultatima, molimo Vas da pretražite isti pojam na nekoj drugoj verziji eBaya unutar tražilice ili pojam za pretraživanje napišite drugačije. Ako i dalje nećete dobiti zadovoljavajuće rezultate predlažemo da pojam za pretraživanje napišete na engleskom jeziku. Ako niti to neće dati zadovoljavajuće rezultate, može značiti da željeni artikl je rijedak i niti jedan takav artikl na eBay-u ne zadovoljava uvjete za naručivanje iz Hrvatske.
Koji je krajnji datum dostave?
Pretraživanje proizvoda možete vršiti i putem šifre proizvoda s eBaya “Item ID-a”. Šifru proizvoda upišite u tražilicu i kliknite gumb "Pretraži"
Što ako me neće biti kod kuće za vrijeme isporuke?
Na eBayu se mogu kupiti rabljeni ili novi proizvodi. Stanje proizvoda je razvrstano u nekoliko kategorija:
New - novo zapakirano
New other (see details) - novo, nekorišteno, vjerojatno bez originalne ambalaže. U većini slučajeva prodavači u opisu proizvoda napišu da li je riječ o ambalaži ili nešto drugo.
New with defects - novo, nekorišteno, s tvorničkom pogreškom. U većini slučajeva prodavači u opisu proizvoda napišu da li je riječ o ambalaži ili nešto drugo.
Manufacturer refurbished - malo rabljeni proizvodi bez znakova korištenja, servisirani u ovlaštenom servisu i ponovno stavljeni u prodaju.
Seller refurbished - malo rabljeni proizvodi bez znakova korištenja, servisirani u servisu prodavača i ponovno stavljeni u prodaju.
Used - korišteni proizvodi. Stanje proizvoda možete vidjeti na slikama koje objavi prodavač.
Very Good - korišteni proizvodi u vrlo dobrom stanju. Stanje proizvoda možete vidjeti na slikama koje objavi prodavač.
Good - korišteni proizvodi u dobrom stanju. Stanje proizvoda možete vidjeti na slikama koje objavi prodavač.
Acceptable - korišteni proizvodi s znakovima korištenja. Stanje proizvoda možete vidjeti na slikama koje objavi prodavač.
For parts or not working - neispravni proizvodi. Prodaja za djelove.
Poštar me traži dodatno plaćanje od 4,50 kn po pošiljci. Zašto?
Pošta sukladno svom internom pravilniku ima pravo naplatiti naknadu od 4,50 kn za isporuku proizvoda koji imaju oznaku “Gift” - mali paketi. Preuzimanje pošiljke na kućnom pragu možete odbiti te zatražiti preuzimanje pošiljke u poštanskom uredu. Tada naknada od 4,50 kn Vam neće biti naplaćena.
Hoće li proizvodi stići u istom ili odvojenim paketima?
Različiti proizvodi iz iste narudžbe stižu u različitim paketima i terminima isporuke s obzirom na to da se šalju od različitih prodavača s različitih adresa.

Drugi problemi s proizvodom

Proizvod je stigao oštećen?
Molimo Vas da u ovom slučaju otvorite detalje narudžbe u kojoj se nalazi proizvod koji je stigao oštećen i kliknete na crveni gumb “Prijavi problem”. Zatim odaberite opciju “Proizvod je oštećen”.
Proizvod je stigao drugačiji od opisanog?
Molimo Vas da u ovom slučaju otvorite detalje narudžbe u kojoj se nalazi proizvod koji je stigao oštećen i kliknete na crveni gumb “Prijavi problem”. Zatim odaberite opciju “Proizvod je stigao drugačiji od opisanog”.

Carina

Kada se proizvod carini?
Molimo Vas da u ovom slučaju otvorite detalje narudžbe u kojoj se nalazi proizvod koji je stigao oštećen i kliknete na crveni gumb “Prijavi problem”. Zatim odaberite opciju “Proizvod je oštećen”.
Što je carinska deklaracija?
Nakon što carina zaprimi Vaš paket, dostavit će Vam poštom carinsku deklaraciju po kojoj je potrebno postupati kako bi se Vaša roba uspješno ocarinila.
Kada se carina plaća?
Carina se plaća kada se roba ocarini. Po ponudi špeditera ili prilikom isporuke. ( ovisi od slučaja )
Dokumentacija za carinu?
Nakon što Vam carina pošalje carinsku deklaraciju potrebno nas je kontaktirati i dostaviti PCP broj na deklaraciji i broj pošiljke. Tada mi šaljemo carini dokumentaciju za carinjenje.

Prijave problema

Proizvod kasni u isporuci?
Ako je prošao maksimalni period isporuke naručenog proizvoda, aplikacija će Vam omogućiti podnošenje prijave za kašnjenje u isporuci. Kako bi uspješno podnijeli prijavu potrebno je otvoriti detalje narudžbe u kojoj se Vaš proizvod nalazi i zatim kliknite na crveni gumb “Prijavi problem”. Odaberite prvu opciju “Još proizvod nije stigao” te dodatnu opciju “Želim pričekati proizvod” ili “Želim povrat sredstava” (za povrat sredstava morate dostaviti IBAN tekućeg računa).
Koji je rok za rješavanje prijave?
Nakon otvaranja prijave, u roku 30 dana se donosi rješenje.

Korisničke aktivnosti

Koja pravila moram slijediti?
Ako je prošao maksimalni period isporuke naručenog proizvoda, aplikacija će Vam omogućiti podnošenje prijave za kašnjenje u isporuci. Kako bi uspješno podnijeli prijavu potrebno je otvoriti detalje narudžbe u kojoj se Vaš proizvod nalazi i zatim kliknite na crveni gumb “Prijavi problem”. Odaberite prvu opciju “Još proizvod nije stigao” te dodatnu opciju “Želim pričekati proizvod” ili “Želim povrat sredstava” (za povrat sredstava morate dostaviti IBAN tekućeg računa).
Što radite s mojim podacima?
Vaši podaci nam služe za prosljeđivanje podataka za dostavu prodavačima, prosljeđivanje podataka knjigovodstvu za izdavanje računa te slanje newsletter poruka.
Što ne smijem raditi?
Ne smijete raditi lažne registracije i upisivati lažne podatke kao što su Ime, Prezime, OIB, Adresa i Kućni broj, Poštanski broj i Grad, Email adresa i Kontakt broj. Ako utvrdimo nepravilnosti u Vašim podacima, zadržavamo pravo privremeno ili trajno suspendirati Vaš korisnički račun.
Naveo sam pogrešni podatak u registraciji, kako ispraviti?
Ako se dogodilo da prilikom registracije ste naveli pogrešan podatak, molimo Vas bez odgađanja nas kontaktirajte na e-mail info@e.bay.hr kako bi pod Vašim korisničkim računom izmijenili sporni podatak.
Živim na novoj adresi ili neki drugi podatak o meni se promijenio. Kako ga izmijeniti?
U ovim slučajevima Vas molimo da nas kontaktirate na e-mail info@e.bay.hr te nam dostavite nove podatke na koje se odnosi Vaš upit.
Da li korisnički podaci i podaci za dostavu smiju biti različiti?
Da, bitno je da podaci vlasnika korisnika računa budu točni.
Vrste računa
Želim izmijeniti vrstu računa. Kako?

Provizije

Što je osiguranje?
Osiguranje je naša provizija za provođenje narudžbe. Mi nismo eBay, već posrednička tvrtka čije usluge naručivanja koristite.
Koliko iznosi osiguranje?
Osiguranje se primjenjuje na određeni iznos ukupne cijene narudžbe (bez obzira koliko artikala u košarici imali). Iznos osiguranja je različit ovisno o cijeni u košarici, s toga predlažemo da pogledate tablicu cijena na našim web stranicama ovdje.
Da li se osiguranje vraća?
Osiguranje je usluga koja je pružena s toga se iznos osiguranja ne vraća.

Kuponi i krediti

Što je kupon?
Osiguranje je naša provizija za provođenje narudžbe. Mi nismo eBay, već posrednička tvrtka čije usluge naručivanja koristite.
Do kad kupon važi?
Osiguranje se primjenjuje na određeni iznos ukupne cijene narudžbe (bez obzira koliko artikala u košarici imali). Iznos osiguranja je različit ovisno o cijeni u košarici, s toga predlažemo da pogledate tablicu cijena na našim web stranicama ovdje.
Što je Kredit?
Kredit je sustav unutar aplikacije namijenjen za pre-paid potrošnju. To znači da možete dostupan iznos kredita iskoristiti za kupovinu željenih proizvoda.
Koji iznos kredit mogu iskoristiti?
Cijeli iznos kredita možete iskoristiti za troškove artikala + maksimalno 85% na iznos naknade osiguranja.
Zašto mi je kredit u minusu?
U određenim slučajevima zadužujemo Vas za plaćanje određene narudžbe koju smo mi platili prodavaču prije Vas. Nakon što zaprimimo Vašu uplatu, stanje kredita ćemo staviti na 0 (nulu).
Da li mogu dobiti isplatu neiskorištenog kredita?
Isplatu neiskorištenog kredita možete zatražiti u roku godine dana slanjem zahtjeva na email knjigovodstvo@e.bay.hr .

Računi

Kada ću dobiti račun?
Račun za plaćenu narudžbu zajedno s pratećom dokumentacijom narudžbe šaljemo u trenutku provođenja narudžbe (cca 2 dana nakon uplate). Također ista dokumentacija će Vam biti poslana u ovjerenom obliku putem pošte.

Vrijeme je za pravu online kupovinu!

Postanite naš zadovoljni korisnik, još danas! Potpuno besplatno se registrirajte u aplikaciju za naručivanje i pristupite više od 700 milijuna proizvoda koji su trenutno dostupni s dostavom u Hrvatsku.

Bogato iskustvo u naručivanju proizvoda s eBay-a za naše kupce, naučilo nas je što kupcima u Hrvatskoj treba. Treba im jednostavni način naručivanja, plaćanja i kvalitetna podrška. S nama - imate to sve!

I na kanalima


Načini plaćanja

X

Zabrana kopiranja

Tekstualni i slikovni materijal ove web stranice je vlasništvo tvrtke DOPI GRUPA j.d.o.o., te je kao takav zaštićen od kopiranja.