Postupak carinjenja

Želite nešto veće ili skuplje? Nema problema!



Napomena: Ove upute i obavijesti vrijede samo za naše korisnike te takav postupak ne može biti primijenjen na carinjenje robe naručene u privatnom angažmanu!

Za naručivanje proizvoda iz inozemstva, valja biti upoznat s carinskim propisima i tretmanima, te uvjetima carinjenja Vaših pošiljaka. Naši korisnici su u potpunosti osigurani od potrebe za samostalnim carinjenjem pošiljaka te pribavljanju potrebne dokumentacije za iste. S toga, ako ste privatni korisnik, sljedeće informacije će Vam biti dobrodošle.

Proizvodi naručeni putem naše aplikacije se šalju s različitih strana svijeta u Hrvatsku (točnu lokaciju slanja možete saznati u detaljima proizvoda ispod navedene cijene u aplikaciji) te neki od njih pripadaju u porezni i carinski tretman. Kako bi bili na vrijeme informirani o eventualnom carinjenju Vaših pošiljaka, obavještavamo Vas da za Hrvatsku postoje različiti carinski tretmani.

 
Carinski tretmani
  • pošiljke naručene iz Europske unije (Austrija, Belgija, Bugarska, Češka, Cipar, Hrvatska, Danska, Estonija, Finska, Francuska, Grčka, Irska, Italija, Latvija, Litva, Luksemburg, Malta, Mađarska, Nizozemska, Njemačka, Poljska, Portugal, Rumunjska, Slovačka, Slovenija, Španjolska, Švedska, Ujedinjena Kraljevina - Engleska) ne podliježu carinskom niti poreznom tretmanu. PDV na pošiljke je plaćen u zemlji pošiljatelja
  • pošiljke naručene iz "trećih zemalja" (npr, USA, Australija, Kina, Malezija, Japan, Argentina, itd...) vrijednosti:
    - do 160,00kn (po pošiljci) - oslobođene su od carinskih i poreznih davanja. Ne odnosi se na alkoholna pića, duhanske proizvode, parfeme i toaletne vode
    - pošiljke do 150€ u kunskoj protuvrijednosti - oslobođeno od carine a PDV (25%) se obračunava na vrijednost pošiljke čija je vrijednost veća od 160,00kn. Oslobođenje se ne primjenjuje na alkoholna pića, parfeme i toaletne vode, duhan i duhanske proizvode
    - pošiljke veće vrijednosti od 150€ u kunskoj protuvrijednosti - plaća se carina i PDV
     
 
Postupak preuzimanja pošiljke naručene iz Europske unije
  • Pošiljka naručena iz EU će Vam biti dostavljena na kućnu adresu
Ako niste zatečeni na adresi preuzimanja pošiljke, poštar će Vam ostaviti žutu obavijest o pokušaju uručenja pošiljke koju možete uz predočenje osobne iskaznice preuzeti u sljedećih 5 radnih dana u poštanskom uredu navedenom na obavijesti.
VAŽNO! - Vaš poštar je obavezan ostaviti obavijest o prispijeću pošiljke ako Vas ne pronađe na adresi dostave te ako ne može pošiljku (radi veličine) ostaviti u poštanskom sandučiću. Ostavljanje pošiljke na nepredviđenim mjestima ili preuzimanje pošiljke od strane neovlaštenih osoba  - nije dozvoljeno!
Ako ćete smatrati da Vaša pošiljka nije uručena na propisan način, molimo Vas obratite se u svom poštanskom uredu.

 
Postupak preuzimanja pošiljke naručene iz "trećih zemalja"
  • Za pošiljku naručenu iz bilo koje zemlje a koja je manje vrijednosti od 160,00kn, nema dodatnih carinskih i poreznih troškova
  • Za pošiljku naručenu iz USA koja je veće vrijednosti od 160,00kn, vjerojatno ćete obavezni biti platiti unaprijed troškove uvoza. Naša aplikacija za naručivanje ima implementiran sustav za prikaz carinskih troškova proizvoda za koje su prodavaču uvjetovali unaprijed plaćanje istih.. Mnogo prodavača iz USA traži da se unaprijed plate carinski troškovi kako se pošiljka ne bi (radi naknadno otkrivenih troškova) vraćala prodavaču i time prouzročila dodatne troškove prodavača. Imajte na umu ako aplikacija ne obračuna unaprijed carinske troškove za robu iz USA, to ne znači da nećete morati podmiriti carinske troškove prilikom preuzimanja pošiljke ako ista ulazi u carinski tretman.
    Proizvodi za koje aplikacija unaprijed obračuna carinske troškove, plaćate ih zajedno s narudžbom i za takav proizvod nemate dodatnih troškova prilikom preuzimanja.
    Kada pošiljka stigne u Hrvatsku, potrebno će biti DHL-u dostaviti Vaš EORI broj. Zahtjev za dodjelu EORI broja možete pronaći na linku niže. Ispunjeni zahtjev se šalje u carinski ured po adresi prebivališta. Lokacije ureda možete pronaći na linku niže. DHL će Vas pisanim putem obavijestiti o Vašoj pošiljci te je obavezno nas kontaktirati!
    Kada DHL obradi Vašu dokumentaciju, šalje robu na isporuku.
    Prednost za naše korisnike je ta što u potpunosti mi pribavljamo svu potrebnu dokumentaciju, ispunjavamo i šaljemo sve potrebne zahtjeve DHL-u u Vaše ime te uz Vašu suglasnost potpuno besplatno.
Dokumentacija:
- Obavijest o uvoznom carinskom postupku
- Zahtjev za izdavanjem EORI broja
- Gdje se podnosi zahtjev za izdavanjem EORI broja
Predaja EORI zahtjeva
 
  • Za pošiljku naručenu iz bilo koje zemlje (osim USA - za USA je naveden postupak iznad ovog teksta) veće vrijednosti od 160,00kn a manje vrijednosti od 150€ biti ćete obavezni platiti PDV (25%)
    Kada pošiljka stigne u Hrvatsku, iz Hrvatske pošte ćete dobiti "Poziv" za dostavu dokumentacije o pošiljci. Primjer takvog ispunjenog poziva možete pronaći na linku ispod. Po primitku "Poziva", obavezno i bez odgode nas je potrebno kontaktirati kako bi u roku dostavili Hrvatskoj pošti ispunjenu dokumentaciju.
    Hrvatska pošta po primitku dokumentacije će postupati tako da će u roku 48h pošiljku ocariniti i poslati je na isporuku. Troškove PDV-a + naknadu za izdavanje deklaracije (30tak kuna) ćete platiti poštarinu prilikom preuzimanja pošiljke.
    Prednost za naše korisnike je ta što u potpunosti mi pribavljamo svu potrebnu dokumentaciju, ispunjavamo i šaljemo Hrvatskoj pošti u Vaše ime te uz Vašu suglasnost potpuno besplatno.
Dokumentacija:
Obavijest o prispijeću pošiljke
Primjer ispunjene obavijesti o prispijeću pošiljke
 
  • Za pošiljku naručenu iz bilo koje zemlje (osim USA - za USA je naveden postupak iznad ovog teksta) veće vrijednosti od 150€ biti ćete obavezni platiti PDV (25%) i carinu (10% - 13%)
    Kada pošiljka stigne u Hrvatsku, iz Hrvatske pošte ćete dobiti "Poziv" za dostavu dokumentacije o pošiljci. Primjer takvog ispunjenog poziva možete pronaći na linku ispod. Po primitku "Poziva", obavezno i bez odgode nas je potrebno kontaktirati kako bi u roku dostavili Hrvatskoj pošti ispunjenu dokumentaciju.
    Također, biti će potrebno ishoditi EORI broj. Zahtjev za dodjelu EORI broja možete pronaći na linku niže. Ispunjeni zahtjev se šalje u carinski ured po adresi prebivališta. Lokacije ureda možete pronaći na linku niže. Hrvatska pošta će Vas pisanim putem obavijestiti o Vašoj pošiljci te je obavezno nas kontaktirati!
    Hrvatska pošta po primitku dokumentacije će postupati tako da će u roku 48h pošiljku ocariniti i poslati je na isporuku. Troškove PDV-a + naknadu za izdavanje deklaracije (30tak kuna) ćete platiti poštarinu prilikom preuzimanja pošiljke.
    Prednost za naše korisnike je ta što u potpunosti mi pribavljamo svu potrebnu dokumentaciju, ispunjavamo i šaljemo Hrvatskoj pošti u Vaše ime te uz Vašu suglasnost potpuno besplatno.
Dokumentacija:
Obavijest o prispijeću pošiljke
Primjer ispunjene obavijesti o prispijeću pošiljke
Zahtjev za izdavanjem EORI broja
Gdje se podnosi zahtjev za izdavanjem EORI broja
Predaja EORI zahtjeva

Vjerujemo kako smo  Vam pojasnili postupke i uvjete carinjenja za privatne korisnike te smo Vam pomogli u odluci na prvi korak. Registrirajte se već danas u aplikaciju za naručivanje i pristupite svijetu od 700 milijuna proizvoda!

Bogato iskustvo u naručivanju proizvoda s eBay-a za naše kupce, naučilo nas je što kupcima u Hrvatskoj treba. Treba im jednostavni način naručivanja, plaćanja i kvalitetna podrška. S nama - imate to sve!

I na kanalima


Načini plaćanja

X

Zabrana kopiranja

Tekstualni i slikovni materijal ove web stranice je vlasništvo tvrtke DOPI GRUPA j.d.o.o., te je kao takav zaštićen od kopiranja.