
Napomena: Ove upute i obavijesti vrijede samo za naše korisnike te takav postupak ne može biti primijenjen na carinjenje robe naručene u privatnom angažmanu!
Za naručivanje proizvoda iz inozemstva, valja biti upoznat s carinskim propisima i tretmanima, te uvjetima carinjenja Vaših pošiljaka. Naši poslovni korisnici su u potpunosti osigurani od potrebe za samostalnim carinjenjem pošiljaka. S toga, ukoliko ste poslovni korisnik, sljedeće informacije će Vam biti dobrodošle.
Proizvodi naručeni putem naše aplikacije se šalju s različitih strana svijeta u Hrvatsku (točnu lokaciju slanja možete saznati u detaljima proizvoda ispod navedene cijene u aplikaciji) te neki od njih pripadaju u porezni i carinski tretman. Kako bi bili na vrijeme informirani o eventualnom carinjenju Vaših pošiljaka, obavještavamo Vas da za Hrvatsku postoje različiti carinski tretmani.
Carinski tretmani
- pošiljke naručene iz Europske unije (Austrija, Belgija, Bugarska, Češka, Cipar, Hrvatska, Danska, Estonija, Finska, Francuska, Grčka, Irska, Italija, Latvija, Litva, Luksemburg, Malta, Mađarska, Nizozemska, Njemačka, Poljska, Portugal, Rumunjska, Slovačka, Slovenija, Španjolska, Švedska) ne podliježu carinskom niti poreznom tretmanu. PDV na pošiljke je plaćen u zemlji pošiljatelja
- pošiljke naručene iz "trećih zemalja" (npr, USA, Australija, Kina, Malezija, Japan, Argentina, Velika Britanija, itd...) vrijednosti:
- do 150€ u kunskoj protuvrijednosti - oslobođeno od carine, dok PDV (25%) se obračunava i plaća prilikom preuzimanja pošiljke
- pošiljke veće vrijednosti od 150€ u kunskoj protuvrijednosti - plaća se carina i PDV prilikom preuzimanja pošiljke
Postupak preuzimanja pošiljke naručene iz Europske unije
- Pošiljka naručena iz EU će Vam biti dostavljena na kućnu adresu
VAŽNO! - Vaš poštar je obavezan ostaviti obavijest o prispijeću pošiljke ako Vas ne pronađe na adresi dostave te ako ne može pošiljku (radi veličine) ostaviti u poštanskom sandučiću. Ostavljanje pošiljke na nepredviđenim mjestima ili preuzimanje pošiljke od strane neovlaštenih osoba - nije dozvoljeno!
Ako ćete smatrati da Vaša pošiljka nije uručena na propisan način, molimo Vas obratite se u svom poštanskom uredu.
Postupak preuzimanja pošiljke naručene iz "trećih zemalja"
- Za pošiljku naručenu iz bilo koje "treće zemlje" a koja je manje vrijednosti od 150€, obavezni ćete biti platiti troškove PDV-a prilikom preuzimanja pošiljke
- Za pošiljku naručenu iz bilo koje "treće zemlje" a koja je veće vrijednosti od 150€ a manje od 1000€, obavezni ćete biti platiti troškove PDV-a i Carinu prilikom preuzimanja pošiljke
- Za pošiljku naručenu iz bilo koje "treće zemlje" a koja je veće vrijednosti od 1000€, obavezni ćete biti platiti troškove PDV-a i Carinu po završetku postupka carinjenja nakon što pošiljka stigne u Hrvatsku
Prednost za naše korisnike je ta što u potpunosti mi pribavljamo svu potrebnu dokumentaciju, ispunjavamo i šaljemo sve potrebne zahtjeve DHL-u u Vaše ime te uz Vašu suglasnost potpuno besplatno.
Kada pošiljka stigne u Hrvatsku, iz Hrvatske pošte ćete dobiti "Poziv" za dostavu dokumentacije o pošiljci. Primjer takvog ispunjenog poziva možete pronaći na linku ispod. Po primitku "Poziva", obavezno i bez odgode nas je potrebno kontaktirati kako bi u roku dostavili Hrvatskoj pošti ispunjenu dokumentaciju.
Hrvatska pošta po primitku dokumentacije će postupati tako da će u roku 48h pošiljku ocariniti i poslati je na isporuku. Troškove PDV-a + naknadu za izdavanje deklaracije (70tak kuna).
Prednost za naše korisnike je ta što u potpunosti mi pribavljamo svu potrebnu dokumentaciju, ispunjavamo i šaljemo Hrvatskoj pošti u Vaše ime te uz Vašu suglasnost potpuno besplatno.
Dokumentacija:
- Obavijest o prispijeću pošiljke
- Primjer ispunjene obavijesti o prispijeću pošiljke
Vjerujemo kako smo Vam pojasnili postupke i uvjete carinjenja za privatne korisnike te smo Vam pomogli u odluci na prvi korak. Registrirajte se već danas u aplikaciju za naručivanje i pristupite svijetu od 700 milijuna proizvoda!